Σε αυτό το κόσμο υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι... 7:03 μ.μ.

Σε αυτό το κόσμο υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι τους οποίους δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω μπορούσα να πω ότι είναι σπαστικοί αλλά είναι κάτι περισσότερο. Επειδή η δική μου υπομονή έχει και κάποια όποια είπα να ξεσπάσω εδώ στο blog! Δεν αντέχω άλλο και ελπίζω να ξελαφρώσω όταν τελειώσω το γράψιμο

Λοιπόν είχα κάποτε μια " φίλη" την οποία είχα ξεγράψει από πολύ καιρό και ξέχασα ότι υπήρχε Η λέξη "φίλη" δεν ταιριάζει και πολύ σε αυτή την περίπτωση αλλά ας την ονομάσουμε έτσι γιατί δεν θα αναφέρω το όνομα της αφού ο λόγος που τα γράφω εδώ είναι για να να ξεσπάσω και όχι να την εκθέσω. Την ξέρω εδώ και 8 χρόνια αλλά ποτέ δεν την θεώρησα φίλη μου ενώ εκείνη με έλεγε πάντα φιλενάδα μου. Ότι γράφω παρακάτω είναι πραγματικά γεγονότα και δεν προέρχονται από την φαντασία μου γιατί ούτε στην φαντασία μου δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν και αυτήν. Θα σημειώσω επίσης ότι αυτά συνέβηκαν στην περίοδο των 8 χρόνων που την γνωρίζω και δεν αναφέρομαι μόνο στα πιο πρόσφατα που μου διηγήθηκε από το τηλέφωνο. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τα δικά τους όρια και υπομονή τα έχω και εγώ. Η υπομονή και τα όρια μου κράτησαν 8 ολόκληρα χρόνια και νομίζω ότι είναι υπέρ αρκετά για να ξεσπάσω τώρα.


Λοιπόν θα μπορούσατε να ονομάσετε νορμάλ έναν άνθρωπο ο οποίος:

*Με παίρνει τηλέφωνο μια ή δύο είτε στις 12, 1, 2 την νύχτα είτε στις 7, 8,9 το πρωί και εγώ να μην απαντάω στο τηλέφωνο και να μου στέλνει μετά ένα ή δύο μηνύματα επιπρόσθετα και να με ρωτά γιατί δεν απαντάς στο τηλέφωνο.

*Με παίρνει τηλέφωνο μετά από δύο χρόνια και μιλώ μαζί της για περίπου μία ώρα και την δεύτερη φορά με παίρνει τηλέφωνο γύρω στις 12 ξανά και μου λέει της ιστορίες της ζωής της και να της λέω ότι διαβάζω για τις εξετάσεις και να συνεχίζει να μιλάει Να ήταν μόνο αυτό στην συνέχεια μου στέλνει μήνυμα στις δύο την νύχτα όπου γράφει «καληνύχτα φιλενάδα »! (Δηλαδή μετά από τόσα χρόνια με θυμήθηκε και μου λέει φιλενάδα; Πότε γίναμε φιλενάδες και δεν το κατάλαβα;)

* Με παίρνει τηλέφωνο και λέει ότι θέλει να βρεθούμε και ότι έπιασε αυτοκίνητο και να λέει την μάρκα, το χρώμα και να ρωτάει αν είναι ωραίο . Λέει ότι με πεθύμησε και για αυτό θέλει να βρεθούμε αλλά στην πραγματικότητα θέλει να δείξει το αυτοκίνητο και να ρωτάει πάλι τις ηλίθιες ερωτήσεις όπως π. χ. είναι ωραίο; Είναι καλό το χρώμα; Ακόμα και να της πω ναι εκείνη θα ξαναρωτήσει πάλι τις ίδιες ερωτήσεις αν της πω όχι τότε θα αρχίζει να φωνάζει γιατί και θα λέει ότι δεν έχω ιδέα και γιαυτό δεν μου αρέσει. Στην συνέχεια θα λέει τις φιλοσοφίες της τύπου «μα πόσο διαφορετικά γούστα έχουμε εσένα αρέσουν σου αλλά πράγματα και εμένα άλλα και πώς είμαστε φίλες τόσα χρόνια;» Πάλι δεν θα σχολιάσω το φίλες γιατί φίλες είμαστε μόνο στο μυαλό της. Θα μου πείτε τώρα ότι υπερβάλλω στις παραπάνω υποθέσεις αλλά εγώ την ξέρω πολύ καλά και είναι πολύ προβλέψιμη Αυτό έγινε πάρα πολλές φορές όταν πηγαίναμε στα καταστήματα και με ρωτούσε για τα ρούχα και γενικά για οτιδήποτε έβλεπε στα καταστήματα αλλά και για πάρα πολλά πράγματα όπως τα μαθήματα, τους βαθμούς και οτιδήποτε άλλο. Προσπάθησα να της απαντώ με διάφορους τρόπους και να συμφωνώ μαζί της και να διαφωνώ μαζί της αλλά κάθε φορά ακούω τα ίδια και τα ίδια.

*Μου λέει ότι έχει πάθει κατάθλιψη και ότι πήγαινε σε πολλούς ψυχολόγους και ψυχιάτρους και κανένας δεν μπορούσε να την γιατρέψει. Ένας της πρότεινε να ασχοληθεί με την εμφάνιση της και τάχα μετά γιατρεύτηκε Πώς όμως γιατρεύτηκε ; Βάφοντας τα μαλλιά της με όλα τα χρώματα που υπάρχουν; Είπε μου ότι τα έβαψε με μαύρο χρώμα, καφέ, μελισσί, ξανθό, με ανταύγειες και έβαλε και extentions. Είπε μου πάρα πολλά χρώματα που δεν θυμάμαι και πια άλλα ανάφερε. Στην συνέχεια με ρώτησε αν θα της πήγαινε το σοκολατί ή το μελισσί καλύτερα και κόλλησε στις μικροδιαφορές των χρωμάτων και άρχισε να μου λέει όλα τα χρώματα που έχει υπόψη της για να της πω πιο θα της πάει καλύτερα!

*Μου λέει ότι αύριο θα αλλάξει αριθμό τηλεφώνου επειδή την πιάνουν τηλέφωνο οι φίλοι της και πίσω από την πλάτη της την κοροϊδεύουν Θέλει να την αφήσουν στην ησυχία της γιατί όλοι οι φίλοι της είναι διπλοπρόσωποι και συμφεροντολόγοι. Και την ίδια μέρα μετά από μια ώρα με παίρνει τηλέφωνο από ένα άγνωστο αριθμό και να μου λέει ότι αγόρασε στο περίπτερο άλλο αριθμό τηλεφώνου και μου ζητά να μην το δώσω σε κανένα και λέει ότι μόνο σε εμένα το είπε. Ως τώρα που την ξέρω έχει αλλάξει 3 αριθμούς τηλεφώνου σίγουρα αλλά μπορεί και περισσότερα. Όταν με πήρε τηλέφωνο ακολούθησε ένας παρόμοιος με το παρακάτω διάλογος:
-Είναι ωραίος ο νέος μου αριθμός;
-εντάξει είναι αλλά είναι πολύ δύσκολος για να τον θυμάσαι απέξω. ( είχε αριθμούς 0,1,4,6,7 ανακατεμένος)
-Όχι είναι πολύ εύκολος να σου πω τον τρόπο να το θυμάσαι;
-Πες μου.
-Πόσον κιλών είσαι;
-Δεν ξέρω;
-Ας πούμε ότι είσαι 64 κιλών.
-Μα δεν είμαι 64 κιλών.
-Λέω ας πούμε ότι είσαι 64 κιλών και είναι ο πρώτος αριθμός....
Μετά μου άρχισε να αναλύει τους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσω να μάθω από έξω τον αριθμό της με παρόμοια παραδείγματα όπως και πιο πάνω. Δεν θυμάμαι τώρα τι άλλο μου είπε πάντως αυτή η σύγκριση των αριθμών και των κιλών είναι κάτι που ξεχώρισε από όλα.

* Όποτε περνάει μπροστά από καθρέφτες και βιτρίνες κοιτάζει πάντα πως φαίνεται. Το κορυφαίο ήταν όταν περνούσε από ένα γραφείο μιας εφημερίδας του οποίου το γυαλί του παραθύρου ήταν όπως τον καθρέφτη και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από εκείνη. Αφού σταμάτησε και άρχισε να φτιάχνει τα ρούχα και τα μαλλιά της μπροστά από το γυαλί ενώ από την άλλη πλευρά εργάζονταν άνθρωποι.

* Κάποιος της έδωσε δώρο και πήγε σε περίπτερο και ζήτησε από τον περιπτερά να περάσει τον κωδικό στον υπολογιστεί για να δει πόσο στοιχίζει το δώρο!

* ‘Όταν ήταν 14 χρονών "ερωτεύτηκε" έναν αναβάτη που ήταν 25 χρονών μπορεί και περισσότερο δεν θυμάμαι Να ήτανε μόνο αυτό. Τον κυνηγούσε από πίσω όταν πήγαινε στο ιππόδρομο και βρήκε το τηλέφωνο του από ένα ξάδελφο του. Και να ήτανε μόνο αυτό. Τον έπιανε τηλέφωνο πολλές φορές ως που εκείνος βαρέθηκε και άρχισε να απαντά κάποια γυναίκα στον αριθμό του και να της λέει ότι είναι η σύζυγος του. Θεέ μου τι τράβηξε και εκείνος ο αναβάτης ως που τον άφησε στην ησυχία του. Και μετά γινόταν τα ίδια και τα ίδια με τον οποιονδήποτε "ερωτευόταν".

Αυτά και άλλα πολλά έγιναν με την "φίλη" μου. Αυτά που έγραψα είναι μερικά από όσα μου έμειναν στο μυαλό Πάντως εύχομαι να μην τύχει σε κανένα να γνωρίσουν αυτού του είδους ανθρώπους γιατί αυτοί δεν θα αφήσουν στην ησυχία τους ανθρώπους. Σημειώνω ότι αυτά που έγραψα πιο πάνω τα έγραψα για να ξεσπάσω και όχι για να την εκθέσω δημοσίως ή να την προσβάλλω αφού αυτά που έγραψα είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ γεγονότα που έγιναν. Τώρα που τελείωσα το γράψιμο δεν νιώθω και πολύ καλύτερα αφού πραγματικά θα νιώσω πολύ καλά όταν σταματήσει να με παίρνει τηλέφωνο, όταν θα με αφήσει στην ησυχία μου και όταν θα συνεχίσω την δική μου ζωή και εκείνη την δική της χωρίς να με ενοχλεί.

3 σχόλια:

ΕΥΑΝΔΡΟΣ είπε...

Το διάβασα το "ξέσπασμά" σου. Προσπάθησε να χαλαρώσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και συνέχισε το διάβασμά σου. Να 'σαι καλά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

MHN XAΛΑΣ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ.ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΓΧΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ.ΙΣΩΣ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΧΑΖΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.

Ver@ είπε...

Euxaristw gia tin simparastasi sas alla distixos einai poli enoxlitiki gia na tin agnoisw. Episis einai poli diskoli i 8esi mou afou apo tin mia pleura den 8elw na tin pligosw legontas tis na me afisei stin isixia mou kai apo tin alli einai poli enoxlitiko auto pou kanei kai vare8ika to.

Δημοσίευση σχολίου